Yleistä

Kellomesta Oy 3183523-8 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin.

Verkkokaupan yhteystiedot
Sähköposti: info@kellomesta.fi
Puhelin: +358 (0) 406608460
Postiosoite: Asemakatu 2 B C, 45100 Kouvola

Tilaaminen

Tilaukset hoidetaan parhaiten tilaamalla verkkokaupan kautta, tämä varmistaa että kaikki tiedot tulevat oikein. Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä mahdolliset toimituskulut. Tilauksen tekemiseen vaaditaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Maksaminen

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Maksutavat

Verkkopankit (Paytrail Oyj)

Asiakkaalla tulee olla käytössään verkkopankkitunnukset. Käytettävissä ovat kaikki yleisimmät suomalaiset pankit.  Maksutapahtuma veloitetaan suoraan asiakkaan tililtä verkkopankkiympäristössä. Tilaaminen ja maksaminen tapahtuvat turvallisesti suojatussa yhteydessä. Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Korttimaksut (Paytrail Oyj)

Korttimaksua varten tarvitset voimassa olevan suomalaisen maksulaitoksen myöntämän Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- tai Debit MasterCard kortin. Maksukortin tiedot eivät välity tai tallennu verkkokauppaamme missään vaiheessa. Verkkokaupassamme ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa ja Mastercard SecureCode -todentamispalvelut, joiden avulla kortinhaltijan henkilöllisyys todennetaan. Todentaminen vaatii verkkopankkitunnuksia.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä Kellomestaan.

MobilePay

MobilePayllä voit maksaa verkkokaupoissa siten, että sinun ei tarvitse syöttää maksukortin tietoja. Tarvitset ainoastaan MobilePay -sovelluksen puhelimeesi.
MobilePayn normaalit käyttörajat eivät ole voimassa verkkokaupoissa. Voit siis tehdä ostoksia maksukorttisi käyttörajojen mukaisesti.

Toimitus

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 1-5 arkipäivää. Mahdolliset toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Voit myös noutaa tilaamasi tuotteet myymälästämme osoitteesta Kellomesta, Asemakatu 2 B C, 45100 Kouvola. Ota kuitenkin yhteyttä meihin ennen noutoa, koska olemme paikalla vain sopimuksesta.

Tilauksen peruuttaminen

Tilauksen peruuttaminen on mahdollista jos sitä ei ole vielä toimitettu. Nopeimmin voit peruuttaa tilauksen vastaamalla tilausvahvistussähköpostiin ja ilmoittamalla tilauksen peruutuksesta. Jos maksoit ostoksesi Paytrail Oyj:n kautta käyttämällä pankkimaksua, teemme palautushyvityksen Paytrailin kautta ja saat heidän kauttaan sähköpostin joka sisältää ohjeet rahojen palautukseen. Jos maksoit luottokortilla, tulee palautus suoraan takaisin kortille.

Mikäli tilaus on jo lähetetty, lähetys tulee palauttaa asiakaspalautusohjeiden mukaisesti.

Palautukset

Verkkokaupan asiakkaalla on 30 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tuotteet tulee olla alkuperäisessä kunnossa ja sinetit paikallaan.

Jos kyseessä on vaihtokauppa, veloitamme kaupasta aina käsittelykulut, jotka ovat minimissään 50€.

Mikäli tuote palautuu myyntikelvottomana: se on silminnähden käytetty, likainen, rikki, pakkauksesta puuttuu osia tai sinetöity myyntipakkaus avattu, emme voi palauttaa tuotteen hintaa kokonaan. Tällaisissa tapauksissa palautettava hinta sovitaan tapauskohtaisesti. Puutteellisia asiakaspalautuksia ei käsitellä sekä vääristä asiakaspalautuksista perimme postitus ja käsittelykulut.

Palautusoikeus ei koske yritysostoja.

Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi.

Palautuksesta tulee aina ilmoittaa etukäteen

Kuluttajasuojalain mukaan asiakkaan tulee ilmoittaa palautuksestaan etukäteen. Ilmoita palautuksesta sähköpostitse. Helpoiten tämä tapahtuu vastaamalla tilausvahvistussähköpostiin ja ilmoittamalla palautuksesta. Näin saamme myös vahvistusviestistä tiedot mitä tilausta palautus koskee. Mikäli et ole säilyttänyt vahvistusviestiä voit lähettää myös vapaamuotoisen ilmoituksen palautuksesta sähköpostitse osoitteeseen info@kellomesta.fi. Viestistä tulee käydä ilmi ainakin omat yhteystietosi, tilausnumero sekä palautettavat tuotteet.

Tilauksen virhevastuu ja reklamaatiot

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Takuu

Tuotteilla on lähtökohtaisesti aina 6 kuukauden takuu jos ei toisin mainita. Löydät tarkan takuun aina tuotekortista mainittuna.

Takuu kattaa kellon koneiston käynnin luonnollisessa käytössä. Takuu ei kata tipahtamisesta, kastumisesta tai muista fyysisistä vahingoista koituneita jälkiä tai ongelmia. Myöskään kellon ja rannekkeen luonnollinen kuluminen käytössä ei kuulu takuun piiriin.